Active Learning session based on Didactical Engineering framework for conceptual change in students’ equilibrium and stability understanding - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue European Journal of Engineering Education Année : 2016

Active Learning session based on Didactical Engineering framework for conceptual change in students’ equilibrium and stability understanding

Michaël Canu
Mauricio Duque
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 952302
C. de Hosson
Fichier principal
Vignette du fichier
EJEE_2016FinalFull.pdf (430.67 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-01637693 , version 1 (11-01-2018)

Identifiants

Citer

Michaël Canu, Mauricio Duque, C. de Hosson. Active Learning session based on Didactical Engineering framework for conceptual change in students’ equilibrium and stability understanding. European Journal of Engineering Education, 2016, 42 (1), pp.32 - 44. ⟨10.1080/03043797.2016.1190689⟩. ⟨hal-01637693⟩
167 Consultations
348 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More