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Communication Dans Un Congrès Année : 2009

Customer-Company Identification: A Study of Relational Consequences in the Non-Profit Sector

Elisa Monnot
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 913404
Fanny Reniou
Pierre Volle
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 840412

Résumé

In the first section, a literature review on identification enables a clear definition of the "Customer-Company Identification" construct to be given. Then in the second section, the conceptual framework and the main hypothesis are exposed. In the third section, an empirical investigation into a non-profit sector (i.e. higher education) is presented. Finally, in the last section the results are discussed.
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identification_monnot_reniou_et_volle_egos_2009.pdf (35.06 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

halshs-00638643 , version 1 (06-11-2011)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00638643 , version 1

Citer

Elisa Monnot, Fanny Reniou, Pierre Volle. Customer-Company Identification: A Study of Relational Consequences in the Non-Profit Sector. EGOS colloquium, Barcelona, Spain, 2009, Barcelone, Spain. pp.1-6. ⟨halshs-00638643⟩
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