Co-innover avec les clients : entre intérêt et réticence pour les entreprises grand public

Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

Cited literature [22 references]  Display  Hide  Download

https://hal-upec-upem.archives-ouvertes.fr/hal-01322865
Contributor : Fanny Reniou <>
Submitted on : Sunday, January 14, 2018 - 9:16:36 PM
Last modification on : Monday, October 7, 2019 - 11:09:50 PM
Long-term archiving on : Monday, May 7, 2018 - 2:27:14 PM

File

Coinnover avec les clients.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01322865, version 1

Collections

Citation

Emmanuelle Le Nagard, Fanny Reniou. Co-innover avec les clients : entre intérêt et réticence pour les entreprises grand public. Décisions Marketing, Association Française du Marketing, 2013, 1, pp.59-75. ⟨hal-01322865⟩

Share

Metrics

Record views

498

Files downloads

3844